Mesafeli Satış Sözleşmesi

BASPAR.COM.TR – MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

İşbu sözleşme, aşağıdaki taraflar arasında elektronik ortamda onaylanmak suretiyle, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmelikler uyarınca düzenlenmiştir.

MADDE 1 – KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın, SATICI’ya ait www.baspar.com.tr internet sitesi üzerinden sipariş verdiği ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler.

MADDE 2.1 – SATICI BİLGİLERİ

Unvan: Başpar – Başaran Oto Yedek Parça

Adres: Eskişehir Mahallesi, Dolapdere Cad. Şişli/İstanbul

Telefon: (0212) 233 42 06

E-posta: info@baspar.com.tr

MADDE 2.2 – ALICI BİLGİLERİ

www.baspar.com.tr sitesine üye olan ve sipariş oluşturan kişidir. Üye olurken kullanılan isim, adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

Satın alınan ürünlerin türü, miktarı, marka/modeli, fiyatı, ödeme şekli ve teslimat bilgileri ALICI tarafından sipariş sırasında seçilen ve onaylanan bilgilerden oluşur.

MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, sözleşme konusu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ve teslimata ilişkin tüm bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda onayladığını beyan eder.

4.2. Ürünler, teslimet koşulları sayfasında belirtilen süreler içerisinde kargoya teslim edilir. Azami olarak ise, yasal süre olan 30 günü aşmamak kaydıyla siparişte belirtilen adrese teslim edilir.

4.3. Teslimat üçüncü kişiye yapılacaksa, bu kişinin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI sorumluluk kabul etmez.

4.4. SATICI, ürünleri eksiksiz, siparişte belirtilen özelliklere uygun ve varsa garanti belgeleriyle teslim etmekle yükümlüdür.

4.5. Siparişin geçerli olması için ürün bedelinin ALICI tarafından ödenmiş olması gereklidir.

4.6. Teslim sonrası ALICI’ya ait kartın yetkisiz kişilerce kullanılması sonucu ürün bedelinin SATICI’ya ödenmemesi halinde, ALICI teslim edilen ürünü 3 gün içinde iade etmekle yükümlüdür. Kargo bedeli ALICI’ya aittir.

4.7. Mücbir sebepler nedeniyle ürün teslimatı yapılamazsa, durum ALICI’ya bildirilir ve sipariş iptal edilebilir ya da ertelenebilir.

4.8. Elektronik yedek parçalar iade kapsamında değildir. Müşteri hatasıyla verilen siparişlerde (örneğin yanlış ürün) iade kabul edilse dahi gidiş-dönüş kargo bedelleri müşteriye aittir.

4.9. Tüm ürünlere ait faturalar, kargo paketi içerisinde veya mail yoluyla gönderilir. Fatura eksikliği 7 iş günü içinde yazılı olarak bildirilmelidir.

MADDE 5 – CAYMA HAKKI

ALICI, ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için ürünün ve paketinin kullanılmamış/zedelenmemiş ve tekrar satışa uygun olması gerekmektedir. Cayma hakkına ilişkin bildirimin yazılı şekilde yapılması ve ürün ile birlikte fatura aslının iade edilmesi zorunludur.

Şu ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:

  • Elektronik yedek parçalar

  • Kişiye özel siparişler

  • Ambalajı açılmış, kullanılmış ya da tekrar satılabilirliği bozulan ürünler

DİĞER HÜKÜMLER

  • Kredi kartı ile yapılan ödemelerde kartın hukuka aykırı kullanılması durumunda, itiraz banka aracılığı ile yapılmalıdır.

  • Taraflar arasında çıkabilecek uyuşmazlıklarda Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin tamamlanmasıyla birlikte ALICI, işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.